cynn

Płeć:
Kobieta 
Szukam:
Zabawy, Przyjaźni, Znajomych 
Wiek:
33
Lokalizacja:
Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Dzielnica:
Tividale, Dudley, Halesowen
Kilka słów o sobie:

mam na imie anka.

Pokaż więcej
Ostatnia aktywność
Użytkownik
cynn napisał na ścianie mikifor':

powrót do starej miniaturki Wink

Użytkownik
cynn napisał na ścianie wozix':

... a zatem smacznego :P

Użytkownik
wozix napisał na ścianie cynn':

tylko jeden cygan zostal tutaj i gotuje w garnku zupe i dorzuca do ogniska i spiewa swoja piesn "oOj!!!! oooooooo.......joOOoo...joooj.........!! ! oleeeee.......le..lee...skarpeta mi sie drze!!! buuuu.....haaa...haaaaa.... a na kalesonach wyrasta juz druga CEBULA!! oOOj!!! oooojjjjjjj!!!! oooooooOOOOOOOOOO!!! jojjjj!! porkeee..!!! poorkeee...!! ukradli nawet popsuty ROWER!!! ojjj!!! joooo.... jojjjjjjj...!

Użytkownik
cynn napisał na ścianie bernii':

Twoja sprawa. jest jak najbardziej prawdziwy.

Użytkownik
cynn napisał na ścianie spike85':

spadaj :P

Użytkownik
cynn napisał na ścianie bernii':

w co?

Użytkownik
mikifor napisał na ścianie cynn':

jejku jakie śliczne fotki Smile wyczyść skrzynkę królewno Wink

Użytkownik
wielki_imperator napisał na ścianie cynn':

Wpisalas ze lubisz gotowanie. Co ugotowalabys na nasza druga kolacje we dwoje?

Użytkownik
jeyron napisał na ścianie cynn':

chyba zglosze naduzycie fiu fiu....Smile)

Użytkownik
cynn napisał na ścianie dobry_chlopak':

dzieki :P
plus za ostatnie zdanie w opisie.

Użytkownik
dobry_chlopak napisał na ścianie cynn':

ladna dziewczyna i fajny opis:D

Użytkownik
zid_85 napisał na ścianie cynn':

hmm fajna nowa foteczka SmileSmileWink

Użytkownik
dddddd napisał na ścianie cynn':

ładna jestes fiu fiu

Użytkownik
cynn napisał na ścianie creativna':

dziekuje, Twoje rowniez ^^
no i pozdrawiam rowniez ^^

Użytkownik
creativna napisał na ścianie cynn':

ladne foty^^
Pozdr dla kol z b`ham ^^